Thursday 5 May 2016

Trust

Kawan : awoook..ooo awookk bz dok?
Aku : awat?
Kawan : nak tanya ni...
Aku : aku dah agok mung nak tanye ape
Kawan : tau mana
Aku : Im perfect stalker jeng. But you know me.. I know but acting like dont know.

........

Trust exist only when doubt and secret come to an extintction"

Tergantung pada orang. Percaya tu bukan hal yang susah tapi untuk diri percaya lagi tu benda yang harus difikir berkali-kali. Bilamana percaya pertama tu hilang, Itu benda yang sangat susah utk diri sendiri dan mungkin orang lain jugak untuk dipercaya. Dan salahnya bukan siapa siapa tapi sebabnya asal kau tahu

"Once trust broken, it takes double, probably triple or more layers after one trust another person/things again"

Kekniss: aku punya research kali. Ni berjaya.. Don't get me wrong ooo men. *senyum 7 megawatt.


No comments:

Post a Comment